fbpx
Cumpără / Închiriază
Cumpără / Închiriază
noi am gasit 0 rezultate
hola caracola
Rezultatele căutării

Tips&tricks privind realizarea unor listari cu impact – partea a II-a

Postat de Stefan Csordas pe 26 martie 2021
| 0

Daca in articolul trecut am discutat despre regulile de redactare a unui titlu, astazi vom analiza modul in care putem realiza o descriere care sa ii convinga pe potentialii cumparatori sa solicite o vizionare. Acesta este si scopul, nu?

Descrie proprietatea cat mai concret

Dincolo de faptul ca trebuie sa faci o descriere cat mai atractiva, este esential ca ea sa fie in concordanta cu realitatea. Sa fim sinceri, de multe ori esti tentat sa atribui mai multe carateristici in descriere insa, mai devreme sau mai tarziu, clientii vor vedea adevarul.

Creaza asteptari realiste potentialilor cumparatori si prezinta sugestii despre cum pot aborda problemele, prezentandu-le intr-o lumina favorabila dar onesta. In acest fel eviti dezamagirea simtita in momentul vizionarii iar potentialii clienti vor capata incredere, crescand sansele incheierii unei tranzactii de succes.

Realizeaza un tablou al imobilului

Nu trebuie sa adopti un ton rece, sec atunci cand descrii un imobil. Chiar daca esti direct, realizaza o imagine emotionala a lucrurile de care viitorul proprietar se va bucura. Nu descrie caracteristicile precum o lista de ingredinte intr-o reteta culinara ci prezinta beneficiile pe care le aduc ele cumparatorului.

Alege cu atentie adjectivele descriptive

Atunci cand vrei sa scoti in evidenta principalele avantaje ale unei locuinte, asigura-te ca folosesti suficiente adjective descriptive insa nu abuza de ele. Daca exagerezi, cei care citesc anuntul vor resimti nevoia disperata de a vinde si se vor intreba de ce. Nu te pierde in marea de anunturi ce abunda in adjective scrise cu litere mari.

Foloseste cu intelepciune spatiul alocat

Una dintre cele mai intalnite greseli pe care o fac agentii imobiliari este repetarea informatiilor despre dimensiunea casei, dormitoare sau bai. Acest lucru nu este necesar mai ales avand in vedere ca descrierea poate include un numar limitat de caractere. Nu pierde spatiu pretios. Foloseste-l pentru a prezenta avantajele proprietatii precum:

  • Existenta, in proximitate, a scolilor, restaurantelor, atractiile turistice, destinatii istorice, cafenele, etc;
  • Renovari recente;
  • Dotari de lux precum incalzire in pardoseala, bai personalizate, spatiu dedicat pentru lucrul de acasa, etc;
  • Accesorii si tehnologii eco precum incalzire solara, sisteme de iluminat LED;

De asemenea, nu uita de acele aspecte unice care ofera personalitate casei si te ajuta sa o vinzi mai repede. Exista un semineu sau un perete din sticla? Nu uita sa mentionezi in descriere.

Arata cum este sa locuiesti in acel imobil

Oricine poate face o insiruire a caracteristicilor unei case si spune ca a facut o descriere. Dar daca vrei ca acea descriere sa te ajute sa inchei o tranzactie, trebuie sa transmiti sentimentul pe care il va avea cel ce va locui acolo.

Daca gradina a fost redecorata ori mobila din bucatarie schimbata integral trebuie sa mentionezI. Insa nu te opri acolo. Ajuta-I pe potentialii cumparatori sa isi imagineze cum aceste imbunatatiri se vor reflecta asupra gradului lor de confort.

„Relaxeaza-te dupa munca, bucurandu-te de racoarea din gradina, de parfumul trandafirilor si savurand o limona in propriul foisor.”

lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Comparați ofertele