fbpx
Cumpără / Închiriază
Cumpără / Închiriază
noi am gasit 0 rezultate
hola caracola
Rezultatele căutării

Tips&tricks privind realizarea unor listari cu impact – partea I

Postat de Stefan Csordas pe 18 martie 2021
| 0

Daca lucrezi in domeniul imobiliarelor de mult timp, probabil ai o relatie de tipul iubire-ura cu descrierile imobilelor listate. Ele sunt elemente cu adevarat importanta insa, daca ai listat multe case similare, redactarea lor a devenit o rutina. Pur si simplu ai inceput sa aplici formule predictibile pentru descriera proprietatilor.

De asemenea, sa stii ca nu esti singura persoana care se uita lung la spatiul alb destinat acestei descrieri si nu are nici o idee despre cum sa inceapa. Orice agent imobiliar a trecut prin aceasta experienta. Totusi descrierile listarilor sunt instrumente puternice in atragerea unui numar mai mare de vizualizari si, implicit, de vizionari.

Deci cum te poti asigura ca realizezi descrieri bune chiar daca, pe moment, nu esti foarte creativ?

Elemente ale unei descrieri atractive

Care este scopul descrierii unei listari? Cel de a descrie un imobil si a-i ajuta pe cumparatori sa decida daca acesta corespunde sau nu cerintelor lor. Este un raspuns adevarat dar simplist. In timp ce oferi suficiente informatii pentru potentialii cumparatori, trebuie sa le formulezi in asa fel inca sa cresti sansele unei tranzactii. Oricine poate mentiona elementele unei case si spune ca a realizat o listare. Problemele tin de abordare care, nu de putine ori, conduce la descrieri plictisitoare, irosind sansa de a-idetermina pe cumparatori sa acorde mai multa atentie unei proprietati.

Pentru a putea realiza cea mai buna descriere a unei proprietati, este important sa cunosti elementele acesteia:

  • Titlu
  • Prezentarea caracteristicilor
  • Indemn la actiune – call to action

Realizarea unui titlu atractiv

Daca website-ul pe care realizezi listarea iti permite sa adaugi un titlu, foloseste la maxim aceasta oportunitate pentru a atrage atentia cititorilor si a-i convinge sa ofere timp si atentiei ofertei tale.

Ce face ca un titlu sa fie atractiv? Acel lucru care il opreste pe cititor din calatoria sa online si il face sa ia in calcul un anunt. Gandeste-te la emailurile de promovare pe care si tu le primesti. Stii ca ele incearca sa iti vanda ceva dar care este elementul care te determina sa le iei in calcul pe unele dintre ele?

In general, acest lucru se intampla atunci cand titlul apeleaza la emotii – fericire, tristate, curiozitate -, interese personale ori este diferit fata de toate celelalte si te determina sa vrei sa afla mai mult. Daca acest lucru functioneaza chiar si atunci cand nu iti propui sa cumperi ceva, gandeste-te ce efect are asupra unor persoane interesate de ceea ce tu oferi.

Prin urmare, ce trebuie sa faci pentru a scrie un titlu memorabil?

  • Fii concis: cele mai usor de retinut titluri sunt scurte si concise. Foloseste maxim sapte cuvinte.
  • Foloseste limbaj emotional, puternic, ce poate declansa un raspuns bazat pe sentimente. Gandeste-te la acel aspect ce ar ajuta publicul tinta sa gaseasca stilul de viata dorit.
  • Realizează minim cinci variante inainte de a publica anuntul si analizeaza-le cu atentie. Incearca sa le reformulezi si vei vedea ca vei creste expresivitatea lor.
  • Cere o opinie colegilor sau prietenilor tai.

Stai cu ochii pe noi in continuare deoarece, in articolul urmator, iti vom dezvalui secrete despre realizarea descrierii propriu-zise si a indemnului la actiune.

lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Comparați ofertele