fbpx
hola caracola
Rezultatele căutării

Proprietarii de case: Cum să începeți procesul de vanzare?

Postat de c.torogallego pe 29 noiembrie 2019
| 0

 

 

Deseori, suntem  martori, multe persoane, care caută să-și vândă casele, nu reușesc să întreprindă cele mai bune acțiuni, în interesul lor cel mai bun! Până la urmă, întrucât, pentru majoritatea dintre noi, valoarea casei noastre reprezintă bunul nostru cel mai mare, financiar, nu are sens să procedăm din start cu cel mai bun, posibil, proces de VÂNZARE?

Nu lăsa prejudecățile, lăcomia sau lipsa de dorință de a-ți lua timpul necesar, pentru a lua în considerare pe deplin, cel mai bun agent imobiliar, să aleagă, să-ți servească interesele cele mai bune, să te rănească, fie în ceea ce privește timpul necesar, sau obținerea celui mai bun preț posibil, în cea mai scurtă perioadă de timp, cu un minim de dificultăți! Având în vedere acest articol, acest articol va încerca, pe scurt, să examineze, să examineze și să discute, folosind abordarea mnemonică, ce înseamnă și reprezintă și de ce contează.

  1. Puncte forte; soluții; vânzări: fii sincer cu tine însuți să știi, atât punctele forte ale casei, cât și punctele slabe. Accentuează pozitivul, abordând în același timp potențialele negative. Solicitarea prețului și prețul de vânzare sunt diferite, așa că acționează cu înțelepciune, prețul corect, încă de la început!
  2. Accent; ochi – apel; excelență; energie: Începeți cu îmbunătățirea apelului ocular, a proprietății și asigurați-vă că maximizați apelul de limitare! Ce ar trebui să pună accentul pe vânzare / marketing, pentru a vă obține rezultatele dorite? Astăzi, eficiența energetică și energia, sunt considerente, așadar, abordează-le, proactiv, încă de la început!
  3. Ascultă; învață: Unul dintre motivele pentru a intervieva agenții și, cu atenție, alege-l pe cel potrivit, pentru tine,pentru că este important să asculți eficient și să înveți de la agentul tău, deci, procedezi cu lucrul în echipă și pe aceeași pagină.
  4. Prețul listării: Nu fi lacom și optează pentru un preț nerealist de listare! Mai degrabă, prețul corect, din start, pentru că, în cele mai multe cazuri, un proprietar primește cele mai bune oferte, în primele săptămâni!
  5. Imaginație; integritate; inovatoare; îmbunătățiri: agentul dvs. trebuie să posede o integritate absolută în numele dvs.! Împreună veți face o echipă puternică, atunci când îți folosești imaginația pentru a arăta casa, la bun acord! Accentuează orice îmbunătățiri și renovări, lăsând-o pe agentul tău să continue, cu un plan de marketing inovator, personalizat!
  6. Nevoile; nișă: Vânzarea locuinței dvs. înseamnă adresarea atât a nevoilor dvs., cât și a celor percepute, a cumpărătorilor potențiali calificați! Planul trebuie să ia în considerare și să facă apel la nișă, casa dvs., cel mai bine se potrivește!
  7. Obțineți vizualizări; obținerea unui avantaj competitiv: agentul dvs. ar trebui să vă recomande prețul de listare, pe baza pieței locale și a concurenței. Caută un avantaj competitiv, luând în considerare pe deplin, cel mai bun model de prețuri! Obiectivul preliminar ar trebui să fie obținerea unui număr cât mai mare de vizionări, prețuri inteligente, realizarea unor competențe necesare, să obțină un pas!

lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Comparați ofertele