fbpx
Cumpără / Închiriază
Cumpără / Închiriază
noi am gasit 0 rezultate
hola caracola
Rezultatele căutării

Cum să închei mai rapid o tranzacție imobiliară?

Postat de Stefan Csordas pe 21 octombrie 2020
| 0

Vânzarea unei proprietăți poate părea o sarcină dificilă. Fluctuațiile economice afectează simțitor piața imobiliară. Aceste aspecte sunt inevitabile însă există câteva lucruri pe care agenții de top le fac pentru a crește șansele de a încheia o tranzacție. Despre aceste apsecte vom discuta în articolul de astăzi.

1. Concentează-te asupra prospecților potriviți

Este plăcut să vezi că o mulțime de oameni se interesează despre o anumită proprietate. Însă dacă în final nu o cumpără sau închiriază, doar ți-au pierdut timpul și energia. De aceea este important să cunoști profilul potențialilor clienți înainte de a promova o proprietate.

Asigură-te că acțiunile tale de marketing sunt orientate către oamenii potriviți. Identifică lead-urile potrivite cât mai specific astfel încât să le eviți pe cele necalificate, ținând cont de vârstă, ocupație, reședință, preferințe, etc.

După colectarea datelor este bine să procedezi la filtrarea lor. Pentru acest lucru poți folosi un sistem CRM. Programul te va ajuta să păstrezi toate informațiile de contact, să identifici prospecții calificați, să actualizezi statutul colaborări, să stabilești următoarele acțiuni și chiar să trimiți oferte și facturi.

2. Folosește rețelele de socializare pentru a promova o proprietate

Actualizează, în permanență, conținutul website-ului. De asemenea, încearcă să publici, în mod regulat, conținut atractiv pe cele mai folosite rețele de socializare: Facebook, Twitter și LinkedIn. În prezent, oamenii tind să caute, în mod activ, proprietăți on-line așa că asigurată de faptul că ofertele tale sunt vizibile pe cât mai multe canale.

Postează fotografii cu rezolție ridicată și text atractiv. Poți apela inclusiv la reclame plătite atunci când simți că este nevoie să impulsionezi vânzările.

3. Fii atent la concurență

Nu te mulțumi prea rapid cu ce ai obținut. Concurenții tăi te pot depăși în orice moment. Prin urmare, aruncă mereu o privire și asupra activități competitorilor tăi.

Identifică strategiile de marketing pe care le folosesc, locurile în care găsesc chiriași sau cumpărători, technicile de promovare folosite și orice alte elemente care le asigură succesul. Aceste informații pot fi obținute analizându-le prezentea on-line și offline dar și participând la evenimentele pe care le organizează.

4. Realizează campanii interesante de e-mail marketing

Email marketing=ul este una dintre cele mai bune strategii de realizare a unei relații pe termen lung cu prospecții tăi,

Trimite subscriberilor doar acele informații ce sunt relevante pentru ei: noile proprietăți promovate, locațiile Open House, sfaturi privind achiziționarea unei noi case. Dacă vinzi proprietăți în zone georgrafice diferite, grupează subscriberii în funcție de acestea pentru a le oferi informații de interes.

5. Participă la evenimente

Chiar dacă pandemia de Coronavirus a schimbat modul de derulare a evenimentelor, nu le omite. Participă sau devino sponor la evenimentele susținute online. Inscrie-te în grupuri de networking. Nu uita că afacerea ta se bazează pe oameni și e nevoie să comunici cu aceștia. Caută toate modalitățile în care poți intra în contact cu ei.

lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Comparați ofertele